Festivalweekend Hoorn is de ideale manier voor bedrijven om zich als sponsor in de spotlight te zetten. Inmiddels is de voorbereiding op 2024 in volle vaart en zijn zelfs alle artiesten geboekt. Het wordt dé grootste line-up die West-Friesland ooit heeft gezien. Daarom organiseren wij donderdag 11 januari een exclusieve “Line-up Release Party” in Café JP. Zien we u daar? U kunt zich aanmelden via deze link. 

UITNODIGING VOOR ONDERNEMERS: 11 JANUARI 2024, 17.00 – 21.00uur CAFÉ JP

“De laatste jaren breiden wij onze festivalfamilie uit met steeds meer regionale partners. Dat maakt ons festivalweekend juist zo gezellig en succesvol. Er heerst een hoog “ons kent ons” gevoel onder bezoekers, leveranciers, medewerkers en zeker ook onder de sponsors. Want samen zijn wij één grote festivalfamilie, creëren we magische momenten en vieren we het leven! Onze familie is nog lang niet uitgegroeid. We zijn altijd bezig om de betrokkenheid en beleving rondom Outdoor Stereo en Hoorn Zingt Hollands te vergroten. Mensen praten nu nog na over de beleving van de laatste editie in augustus. Uit de enquête blijkt dat 96% van de bezoekers volgend jaar zeker opnieuw komt en 4% ‘misschien’. Hier zijn wij heel erg trots op natuurlijk. Inmiddels is de voorbereiding op 2024 in volle vaart en zijn zelfs alle artiesten geboekt. Het wordt dé grootste line-up die West-Friesland ooit heeft gezien. Daarom organiseren wij donderdag 11 januari een exclusieve “Line-up Release Party” in Café JP. Want de voorpret is minstens zo leuk, dus willen wij dit op speciale wijze met onze partners en relaties delen. Proost op een succesvol jaar met collega ondernemers. Leuk als je erbij bent!” Bekijk de mogelijkheden voor partnerschap op festivalweekendhoorn.nl

DEVANI IS AL 10 JAAR PARTNER

“Naast het versterken van merken, zijn we dol op het vieren van epische feesten. En waar kan dat beter dan op Festivalweekend Hoorn! Tien jaar geleden werden we partner, aangetrokken door het gezellige en lokale Outdoor Stereo festival. Het partnerschap is een unieke kans om je merk te laten schitteren. Goede branding helpt bij het aantrekken en behouden van talent, partners en klanten. Als trotse partners maken we het festival nóg mooier en de magie van mooie dingen raakt ons recht in het hart.”

Paul van Kuik

EEN HOOGTEPUNT IN HET JAAR

“Ons bedrijf laat talloze lampjes schitteren. Van de Hoornse binnenstad tot Schiphol. Maar schitteren doen we niet alleen in de winter, want in de zomer zijn we, als voormalig aankleder van festivals, vanaf dag één nauw betrokken. In onze opvallende roze opblaaskerk op het festival verbinden we mensen met muziek, een initiatief van onze stichting NObody is NOT welcoME. Rob is niet alleen een goede ondernemer, maar zijn prachtige initiatief geeft ons ook ontzettend veel energie!”

Patrick Avontuur & Gijs Ooms, Avontuur Blachere

EEN FEEST VOOR ONS TEAM

“Met ons hele online marketingteam vieren we feest op dit fantastisch evenement! Het festivalweekend is voor iedereen, goed georganiseerd en wordt ieder jaar een beetje mooier. Rob maakt alles nog betoverender door het vanuit zijn hart te doen en risico’s te nemen. Samen met Devani bedenken we jaarlijks leuke verrassingen voor de bezoekers. Het festival bezorgt ons vrolijke gezichten en trekt nieuw personeel aan dat ons kent van Outdoor Stereo of Hoorn zingt Hollands.”

Sun Walenkamp, Semwerkt

VERBONDEN MET DE STAD, DE MENSEN EN DE GEZELLIGHEID

“Met onze mobiele camera beveiligingsunits op zonne-energie zorgen we voor een veilig en duurzaam festival, waar het leven wordt gevierd. Ik ben al twee jaar partner, omdat ik mij sterk verbonden voel met de stad, de mensen en de gezelligheid. Het festivalweekend brengt veel plezier bij mensen van jong tot oud. Het partnerschap geeft mij een voldaan gevoel en resulteert in positieve mond-tot-mondreclame. Ik kijk uit naar het komende jaar met alle topartiesten!”

Scott Meskes, Work Secure

VAN CAMPING TOT FESTIVAL

“Van werkttent tot kampeertent, onze producten zorgen ervoor dat je plezierig kunt werken en optimaal van je vakantie kunt genieten. Maar genieten doen we niet alleen op de camping, toch? Wij genieten ook op het festivalweekend. En zelfs daar zijn onze tentdoeken terug te vinden. Outdoor Stereo en Hoorn Zingt Hollands zijn een aanwinst voor Hoorn waar wij sinds vier jaar ons merk laten zien. Samen met collega’s maken we er ook de volgende editie weer een feestje van!”

Marc Takken, Tent World en Karsten Tenten