De campagne om nieuwe collega’s te werven stond op het punt van beginnen toen de coronacrisis los barstte. Na tien weken thuiswerken is het moment eindelijk daar om van start te gaan. “Het is fijn dat wij snel goede thuiswerkplekken hadden ingericht voor ons personeel, maar we merken nu nog meer hoe belangrijk en waardevol het contact met het team voor ons is.”

Chendra van Kleef (Kaap Hoorn) “Wij willen ons team graag uitbreiden, maar goed personeel is schaars en alle andere accountantskantoren zijn ook op zoek naar mensen. Binnen onze branche is het dus lastig om nieuwe collega’s te vinden, zelfs voor zo’n uniek kantoor als het onze!” Samen met De Selectie zijn we op zoek gegaan naar een manier om ons te kunnen onderscheiden op de arbeidsmarkt.

Onderscheidend vermogen

Michiel Martens (De Selectie) “Met deze campagne willen wij laten zien wat het zo leuk maakt om bij Kaap Hoorn te werken. We hebben een intern onderzoek gedaan en hieruit zijn vier bouwstenen voor onze campagne gekomen. Het hechte team, het uitdagende werk en diversiteit in klanten, persoonlijke ontwikkeling en professionaliteit kwamen hier duidelijk als positieve punten naar voren.

Vacaturevrij werven met #kaapjeplek

Uiteindelijk blijft de persoonlijkheid van iemand bepalend voor de vraag of iemand bij ons past. We laten met deze campagne dus onze vacatures los en willen in contact komen met professionals uit onze markt. Daarna bekijken we op welke plek zij het beste tot hun recht zouden kunnen komen. We vragen de mensen dus niet om te solliciteren, maar om hun plek in ons team te kapen!”

Wil je jouw plek kapen of meer weten over de campagne? Bel Michiel Martens op 06-46305041.

Geef een reactie