De wervingscampagne #kaapjeplek ging op 1 juni van start en heeft sindsdien al veel los gemaakt. Zo werd de campagne landelijk opgepikt en door Werf& uitgeroepen tot ‘campagne van de week’. Ook kregen Kaap Hoorn en De Selectie een uitnodiging voor de talkshow NV NHN. Een prima start dus!

Opvallen door creativiteit en persoonlijke benadering

Chendra (Kaap Hoorn): “Wij krijgen ontzettend veel leuke opmerkingen van mensen die onze campagne voorbij hebben zien komen, het valt dus op! Dat was natuurlijk ook de bedoeling, maar dat het op deze manier zou worden opgepikt, dat hadden we niet verwacht.” Michiel (De Selectie): “Ook het idee om potentiële nieuwe collega’s te laten kennismaken met Kaap Hoorn tijdens een teamuitje heeft heel veel positieve reacties opgeleverd. Sollicitatieprocedures zijn vaak vrij formeel en niet de ideale manier om iemand goed te leren kennen. Het is verfrissend om iemand eerst te laten kennismaken en dan pas te vragen of iemand wil solliciteren, dan heb je namelijk al een veel beter beeld van elkaar. Het mag best wat creatiever en persoonlijker, je ziet aan de reacties dat dit wordt gewaardeerd!”

Goed voor nieuwe collega’s én onze bekendheid

De eerste plekken zijn al gekaapt! “Los van alle positieve aandacht en exposure heeft het ons dus ook al gesprekken opgeleverd en hebben wij kennisgemaakt met meerdere personen uit ons vakgebied. Het doel van de campagne is natuurlijk om in contact te komen met potentiële nieuwe collega’s, maar dat wij zo positief in het nieuws komen is natuurlijk ook erg goed voor de bekendheid van ons kantoor!”

Wil jij ook jouw plek kapen of meer weten over deze campagne?

De wervingscampagne #kaapjeplek ging op 1 juni van start en heeft sindsdien al veel los gemaakt. Zo werd de campagne landelijk opgepikt en door Werf& uitgeroepen tot “campagne van de week”. Ook kregen Kaap Hoorn en De Selectie een uitnodiging voor de talkshow NV NHN. Een prima start dus!

Opvallen door creativiteit en persoonlijke benadering

Chendra (Kaap Hoorn): “Wij krijgen ontzettend veel leuke opmerkingen van mensen die onze campagne voorbij hebben zien komen, het valt dus op! Dat was natuurlijk ook de bedoeling, maar dat het op deze manier zou worden opgepikt, dat hadden we niet verwacht.” Michiel (De Selectie): “Ook het idee om potentiële nieuwe collega’s te laten kennismaken met Kaap Hoorn tijdens een teamuitje heeft heel veel positieve reacties opgeleverd. Sollicitatieprocedures zijn vaak vrij formeel en niet de ideale manier om iemand goed te leren kennen. Het is verfrissend om iemand eerst te laten kennismaken en dan pas te vragen of iemand wil solliciteren, dan heb je namelijk al een veel beter beeld van elkaar. Het mag best wat creatiever en persoonlijker, je ziet aan de reacties dat dit wordt gewaardeerd!”

Goed voor nieuwe collega’s én onze bekendheid

De eerste plekken zijn al gekaapt! “Los van alle positieve aandacht en exposure heeft het ons dus ook al gesprekken opgeleverd en hebben wij kennisgemaakt met meerdere personen uit ons vakgebied. Het doel van de campagne is natuurlijk om in contact te komen met potentiële nieuwe collega’s, maar dat wij zo positief in het nieuws komen is natuurlijk ook erg goed voor de bekendheid van ons kantoor!”

Wil jij ook jouw plek kapen of meer weten over deze campagne? Bel Michiel Martens op 06-46305041

Geef een reactie

About The Author