HOORN – Toeristisch Platform Hoorn organiseert op maandagavond 2 juni een inspiratiesessie over de stadspromotie van Hoorn. Iedereen die actief is op het gebied van toerisme, recreatie en vrije tijd is van harte welkom.

Het Toeristisch Platform Hoorn (TPH) bestaat uit een aantal vertgenwoordigers uit de toeristisch-recreatieve branche in de stad, van toeristische ondernemers tot horeca, van detailhandel tot musea, van evenementen tot de gemeente. Al deze partijen waren het erover eens: Hoorn is een prachtige stad, maar voor velen nog een “verborgen schat”. Het TPH heeft het initiatief genomen om een plan uit te denken om Hoorn beter op de kaart te zetten bij potentiële bezoekers en toeristen.

GOUD
Het TPH wil dit plan juist samen met andere partijen uit werken. Tijdens de bijeenkomst op 2 juni presenteert Ad Geerdink van het Westfries Museum het plan ‘GOUD’. GOUD staat voor kwaliteit en ambitie en refereert ook aan de rijke historie van Hoorn tijdens de Gouden Eeuw.

Nóg bruisender
Het plan ‘GOUD’ bestaat uit 3 pijlers: het merk, de marketing en de organisatie. Het TPH is benieuwd naar de input en creativiteit van andere mensen en partijen en hopen dat zij willen meedenken om het plan beter en ook van de hele stad te maken. Dit gezamenlijke plan voor de positionering van het merk Hoorn moet leiden tot een verregaande samenwerking en verbinding van alle partijen en iedereen die op een of andere manier bezig is Hoorn als bruisende stad nog bruisender te maken.

Kijk voor meer informatie over (gratis) aanmelden op de website van de gemeente. De bijeenkomst vindt plaats in de Nadorst, Westerblokker 171 te Hoorn. De inloop is vanaf 19.30 uur, de meeting start om 20.00 uur.

Geef een reactie

About The Author