Een familiebedrijf laat je niet zomaar verloren gaan. En dat hoeft ook niet! Na het overlijden van Henk van Amstel hebben zijn vrouw José en dochters Nathalie en Angela Indrukmakers voortgezet, sámen met het ervaren team onder leiding van Marc Ursem. Op de vertrouwde manier, waarbij kwaliteit bovenaan staat en service en persoonlijke aandacht de drijfveren zijn. En dat is iets wat vaste klanten erg kunnen waarderen. Mapro, professioneel installateur en leverancier van afbouwmaterialen is al 6 jaar klant van Indrukmakers. Daan Quist: ‘Wij leveren zichtwerk, zoals plinten en lambrisering. Dat moet indruk maken. Via Marc, die we persoonlijk kenden, kwamen we bij Indrukmakers terecht voor producten als vlaggen en signing, maar ook verzendlabels. Het is prettig om met korte lijntjes snel te kunnen schakelen. Als we iets nodig hebben, of het nu een sticker of een vlaggenmast is, kunnen we dat direct via Marc regelen. Ik waardeer de adviserende rol op locatie. Als je een grote banner met verlichting wil plaatsen, is het fijn dat iemand met kennis van zaken en het assortiment bij ons komt kijken en adviseert over afmetingen en materialen. Indrukmakers is echt een meedenkende partner.’ Soepele samenwerking Jan de Wit en Zonen exporteert bloembollen over de hele wereld en is al klant sinds 2012. Paul Groot: ‘We kenden het bedrijf via een collega die stage had gelopen bij Indrukmakers. Inmiddels hebben ze al van alles voor ons gemaakt: de belettering van auto’s en ons pand, verpakkingen, banners, brochures en posters. Het is fijn dat we dat allemaal onder één dak kunnen onderbrengen. Het gaat in soepele samenwerking met een vaste aanspreekpersoon die goed meedenkt én snel reageert. Als hij stuurt: ‘Dat gaan we regelen’, dan komt het wel goed. Kwaliteit en snelheid zijn belangrijk voor ons. We bedenken nog weleens iets op het laatste moment en dan is het fijn als je leverancier snel kan reageren. Marc is enthousiast en dat werkt aanstekelijk. Dat maakt ons een heel tevreden klant.’