Half december kreeg PromoBase goed nieuws van de gemeente Koggenland. Het bedrijf won de gemeentelijke aanbesteding en exploiteert sinds 1 januari 30 nieuwe A0-reclamedisplays langs de wegen in de dorpskernen van Koggenland. Met deze nieuwe concessie bovenop de concessies Hoorn en Stede Broec, raakt PromoBase verder verankerd in het straatbeeld van West-Friesland. De gemeente Koggenland en PromoBase sloten een contract af voor vijf jaar. ‘Dit is voor PromoBase een belangrijke overeenkomst, West-Friesland is tenslotte onze thuishaven. Wij zijn erg ingenomen met het besluit van de gemeente Koggenland!’, aldus Roel Alders, commercieel directeur bij PromoBase. A0-reclame De klassieke driehoeksborden zijn al jaren een belangrijk medium voor culturele instellingen zoals theaters en bioscopen. Maar ook het MKB ontdekt steeds meer de vele voordelen van deze manier van adverteren. Het gebruik van klassieke driehoeksborden en andere aanplaktoepassingen wordt inmiddels in steeds meer gemeenten aan banden gelegd en vervangen door A0-reclamedisplays. Momenteel exploiteert PromoBase de A0-reclame in twaalf gemeenten, maar realiseert zij ook buitenreclame door heel Nederland. Naast Koggenland tekende PromoBase eerder contracten met onder andere de gemeenten Almere, Stede Broec, Hoorn, Purmerend en Den Helder. Dit delen:Klik om te delen op Facebook (Wordt in een nieuw venster geopend)Klik om te delen met Twitter (Wordt in een nieuw venster geopend)Klik om op LinkedIn te delen (Wordt in een nieuw venster geopend)Klik om dit te e-mailen naar een vriend (Wordt in een nieuw venster geopend) Gerelateerd Geef een reactie Reactie annuleren