De wereld verandert steeds sneller, de consument heeft steeds meer stem. Mediaconsumptie verandert en marketing lijkt meer en meer op wetenschap. Online is booming, waarmee ook de toekomst van marketing lijkt te veranderen. Is de marketingstrategie van vandaag nog wel de juiste voor de toekomst? De redactie van Westfriese Zaken legde deze kwestie voor aan Niels Bruinsma, strategisch directeur Abovo Media.

Als we kijken naar 5 jaar geleden, is er op het gebied van marketing veel veranderd. Mede door de komst van sociale media zijn er in de marketingwereld veel nieuwe mogelijkheden bijgekomen om de consument te bereiken. Door de veelzijdigheid aan verschillende kanalen is het voor veel bedrijven lastiger geworden om de juiste marketingstrategie te kiezen en/of te volgen. ‘Waar we 5 jaar terug al het idee hadden dat het voor de ondernemer erg lastig werd om de juiste marketingkanalen te kiezen, is dat tegenwoordig alleen nog maar lastiger geworden’, aldus Niels Bruinsma, strategisch directeur Abovo Media.

Lees het hele verhaal in Westfriese Zaken editie 7.
Ontvang je het Westfriese Zaken magazine nog niet? Vraag hem dan hier aan.

Geef een reactie

About The Author