Wie is Batman zonder Robin? Bonnie zonder Clyde? En Nick zonder Simon? Twee is beter dan één. Daarom staan er bij Techno-Fashion niet één, maar twee mannen aan het roer. Want wie is Mark Klijn zonder Justin Henar?

Hoe vind je een goede zakenpartner? Vaak is het is geen zoektocht, maar komt die persoon op je pad. Je ontmoet iemand met wie je een passie deelt. Als partners vier je successen en deel je tegenslagen. Je houdt elkaar scherp. En door belangrijke taken te delen, boek je samen sneller succes. Ook Justin Henar kwam op het pad van Mark Klijn, eigenaar van Techno-Fashion. 

Het gezicht van de winkel

Mark Klijn begon in december 1994 zijn eigen bedrijf. Toen nog vanuit een kleine bedrijfsunit, waar voornamelijk opslag lag. Klanten kwamen nog niet op bezoek, hij ging naar hen toe. Het was de tijd waarin nog werd gewerkt in een blauwe overall en een stel werkschoenen. Inmiddels is de keuze veel ruimer en wordt werkkleding steeds moderner. Techno-Fashion presenteert alle soorten kleding, schoenen en accessoires in de winkel op de Corantijn in Zwaag. De winkel waar Justin Henar tien jaar na de oprichting het gezicht van werd. Justin liep stage bij zijn vader. Hij verkocht schoenen en kwam zo bij Techno-Fashion binnen. Vervolgens werd hij gevraagd om te komen helpen als zaterdaghulp. Justin was steeds vaker in de winkel te vinden. Eerst nog in de uurtjes na school en later fulltime. Waar Mark meer op kantoor te vinden was, hielp Justin de vakmensen van West-Friesland in de winkel aan de juiste werkkleding.

Samen de toekomst in

Justin Henar werkt al zijn halve leven bij Techno-Fashion en ziet zichzelf hier altijd blijven. Zijn ambitie? Het bedrijf samen met Mark leiden. Justin hoefde dan ook niet lang na te denken, toen Mark hem begin dit jaar vroeg mede eigenaar te worden. Justin is ontzettend dankbaar voor deze mooie kans. Mark: “Justin doet de dingen op dezelfde manier. Hij loopt net zo hard als ik. Ik hoef hem weinig uit te leggen, omdat hij weet hoe het werkt. Eigenlijk is hij een verlengstuk van mij geworden.” Justin brengt nieuwe energie in het bedrijf. Hij was de aanjager van de vernieuwde huisstijl, website en leuke acties op social media. Mark ziet de toekomst zonnig in: “Hopelijk verandert er niet zo heel veel. Want de mensen die hier al jaren met plezier werken en klanten die blijven terugkomen, maken mij trots. Trots op een stabiel en gezond bedrijf.”

Techno-Fashion viert partnerschap met kledingpartners

Bedrijven die met kledingbudgetten werken, kunnen aansluiten als kledingpartner en gebruikmaken van een eigen kledingbestelsysteem. Dit systeem geeft bedrijven inzicht in het verbruik en de status van lopende orders. Werknemers kunnen zelf eenvoudig vanuit huis geselecteerde werkkleding, schoenen en accessoires bestellen. In het Jaar van het Partnerschap viert Techno-Fashion ook het partnerschap met de kledingpartners. Techno-Fashion overhandigt daarom een kledingpartner-trofee als blijk van waardering voor het vertrouwen en de samenwerking op lange termijn. Inmiddels zijn er al elf klanten officieel aangesloten als werkkledingpartner en zijn de eerste drie trofeeën aan Van der Bel b.v., Intermaris en Schouten Techniek overhandigd.

Ervaringen van klanten

“Geen gedoe meer met bonnetjes! De medewerker kan digitaal zien welk budget beschikbaar is en welke artikelen bestelbaar zijn. Met één druk op de knop kunnen wij de bestelling goedkeuren of afkeuren.”
Marleen Deken, P&O / Office Manager – Van der Bel b.v.

“Werkkleding bestellen wanneer het onze collega’s uitkomt en het persoonlijke budget is altijd inzichtelijk!”
– Nadine Schwee, Medewerker Facilitair – Intermaris

“Het systeem scheelt tijd, voor de medewerker en mij als beheerder. Medewerkers hoeven niet meer naar kantoor te komen en kunnen het hele jaar door bestellen. Ik kan eenvoudig terugvinden wat een medewerker wanneer heeft besteld.”
Stacy van Dijk, Facilitaire zaken – Schouten Techniek