COLUMN – Het is nu drie jaar geleden dat ik van start ben gegaan met mijn eigen onderneming Men of the Match. Het was voor mij de enige manier om te kunnen doen wat ik écht wilde doen. Dé manier om mijn talenten en creativiteit optimaal te benutten, om zo te kunnen uitblinken. Ik heb mijn eigen spel bedacht, mijn favoriete positie gekozen en ben elke dag bezig om via mijn eigen tactiek mijn doelen te verzilveren. En hier krijg ik ontzettend veel energie van! Deze positieve energie neem ik graag mee naar de mensen waar ik mee werk. Samen met mijn klanten, ”mijn medespelers”, ben ik bezig om prestaties te verbeteren, want uiteindelijk wil je als organisatie onderscheidend zijn. Je wilt uitblinken. De markt vraagt om wendbaarheid, flexibiliteit en creativiteit en dit is niet altijd eenvoudig. Als organisatie is het daarom belangrijk om altijd in beweging te blijven. En beweging vraagt om energie. Die energie neem ik mee. Een energieboost die nodig is bij het versnellen of bij het veranderen van richting. Maar mijn doel is om duurzame energie op te wekken bij de organisatie, bij het team, bij de spelers. Het energieniveau van de spelers, hun beweeglijkheid, hun spelvreugde, is namelijk bepalend voor het succes van het team! Men of the Match brengt spelvreugde en zet je in beweging, letterlijk en figuurlijk; om fit te worden voor jouw spel, jouw wedstrijd. Altijd op zoek naar talent en onderscheidend vermogen, om samen een prestatie te leveren om trots op te zijn, samen te kunnen juichen: dé ontlading van positieve energie!