ZWAAG – Marvin Angevare is trotse winnaar van de prijsvraag van Squeezy in samenwerking met Westfriese Zaken. Zijn winnende Bulging ontwerp werd donderdag 18 september jl. uitgevoerd door het Zwaagse bedrijf.

In de laatste editie van Westfriese Zaken verlootte Squeezy een prijs. Lezers konden tot en met eind juli een Bulging ontwerp, één van Squeezy’s nieuwste producten, voor hun auto insturen en Squeezy zou het meest originele ontwerp daadwerkelijk uitvoeren.

Subtiel reclame maken
Als eerste bedrijf ter wereld bracht Squeezy onlangs Bulging Systems op de markt. Maar wat is dit eigenlijk? ‘De gedachte achter Bulging is om een 3D-effect te geven aan alles wat wij aanbrengen met folie, bijvoorbeeld bij carwrappen’, legt Mario Schaper, een van de eigenaren van Squeezy, uit.‘Het leuke van Bulging is, het werkt echt! Op deze manier reclame maken valt misschien minder op, omdat het minder schreeuwerig is, maar door het unieke concept wordt het wél onthouden. Ik heb het zelf gezien bij mijn eigen auto. Mensen komen dichterbij, gaan voelen en kijken bedenkelijk: “wat is dit?”. Bulging biedt unieke mogelijkheden om op een subtiele manier reclame te maken.’

‘Door Bulging kan ik mij onderscheiden’
Aan de lezers van Westfriese Zaken de uitdaging om een gaaf ontwerp te maken voor hun auto. Marvin Angevare is een echte autoliefhebber en had volgens Squeezy het origineelste ontwerp. ‘Mijn auto is al apart en door het toepassen van Bulging Systems wordt hij helemaal uniek. Door Bulging kan ik mij echt onderscheiden’, vertelt Marvin. Op donderdag 18 september bracht Squeezy het Bulging effect aan op Marvin zijn auto. De Bulging is een mooie aanvulling op deze al unieke auto. Marvin is erg enthousiast en vertelt: ‘Ik vind het Up-logo stoer en wilde het op een of andere manier terug laten komen op mijn auto. Met de Bulging-techniek is het echt super bijzonder geworden! Hier ga ik zeker mee opvallen!’

Foliemontage door Squeezy
Squeezy is specialist in het aanbrengen van zelfklevende folie, ook wel foliemontage genoemd. Het bedrijf is de grootste in zijn soort en heeft in de loop der jaren gewerkt aan bijna alle grote projecten in Nederland. De mogelijkheden van de foliemontage zijn eindeloos. Zo heeft Squeezy onder andere een eigen Carwrapstudio. ‘Door middel van foliemontage kunnen wij elk voertuig of een geheel wagenpark van een andere kleur of huisstijl voorzien. Het voordeel van folie is dat overspuiten niet meer nodig is. Mochten de auto’s na verloop van tijd verkocht worden, kan de folie gemakkelijk verwijderd worden en heeft de auto weer zijn gangbare en beter verkoopbare kleur’, legt Mario uit. Maar ook voor in- en exterieur zijn er tal van mogelijkheden. ‘De folie kan op alles aangebracht worden, zo kan de huisstijl in het gehele pand doorgevoerd worden. Denk bijvoorbeeld aan logo’s op deuren of balies, of tafels in de bedrijfskleur. Maar ook een hele gevel kunnen wij van folie voorzien. Met folie kan een pand van binnen en buiten een geheel nieuwe look krijgen.’

Meer weten? Ga naar www.squeezy.nl of www.bulging.nl.