De redactie van Westfriese Zaken zet in de rubriek: ’5 vragen aan…’ regelmatig ondernemers in de spotlight door ze vijf interessante en prikkelende vragen voor te leggen. Deze keer is het de beurt aan Michiel Beemster van evenementenbureau Fletcha, onder andere bekend van Waterweek Hoorn, Miss Westfriesland, Helden van Westfriesland en Ik leef Westfriesland.

Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen in het vak?
Bij evenementen draait het steeds meer om de beleving. Gewoon een feestje organiseren, is niet meer genoeg. Je moet echt een beleving creëren wil je een succesvol evenement neerzetten. Dit is iets wat wij ook echt doen.

Wilde je altijd al ondernemer worden?
Ja, het ondernemerschap zat er al vroeg in. Als kind richtte ik altijd al allerlei clubjes op. Een voetbalclubje bijvoorbeeld. Daarnaast was ik altijd betrokken bij organisaties als er iets georganiseerd werd. Ik heb organiseren van jongs af aan leuk gevonden.

Als je het over mocht doen dan…?
Ik zou eigenlijk niet veel dingen anders doen. Ik ben tevreden over hoe alles gelopen is. Het is prima gegaan.

Wat is tot nu toe het hoogtepunt geweest in je carrière?
Er zijn meerdere hoogtepunten geweest. We zijn zeer actief en meerdere succesvolle evenementen en concepten waren een hoogtepunt. Ik ben vooral trots dat we vanuit het niets een toonaangevend bedrijf in de markt hebben gezet.

Wat zijn je ambities?
Sowieso willen we blijven groeien en een grote speler worden in Nederland. We willen onze concepten, waar we nu met name in West-Friesland mee actief zijn, breed uitzetten en in heel Nederland bekend maken.

Wil jij ook je verhaal vertellen in de rubriek: ’5 vragen aan…’? Meld je aan via info@westfriesezaken.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Geef een reactie